dinsdag 24 april 2012

Het tiara ontwerp

voor de liefhebbers :-)
Dit ontwerp heb ik gemaakt naar het origineel,
dat gedragen is door koningin Beatrix en prinses Maxima:
Wil je ook deze mooie tiara maken?
Ik heb mijn ontwerp voor je ingescand.
:-)
Scroll maar naar beneden en klik op de rode link,

Print mijn ontwerp, en plak het papier op een met koud water gevulde fles,
met daarover een stuk bakpapier.
Door het koele water stolt de chocolade eerder.

En hoe ik hem heb gemaakt, kun je zien als je op deze rode link klikt:
Zo maak je de tiara van chocolade.
Bewaar de chocolade tiara in een koele ruimte.

BELANGRIJK:
Chocolade trek het vocht van de koelkast aan.
Daardoor wordt de chocolade vochtig, wat kleverig en zacht,
waardoor hij zal gaan breken buiten de koelkast, en dat is jammer.

Doe hem daarom, als je hem in de koelkast wil bewaren,
in een afgesloten plastic zak!

Veel plezier met het maken van deze mooie tiara!
Ik heb hem gebruikt als decoratie op mijn oranjekoek.
Klik voor het recept op de rode link hierboven.

Hartelijke groetjes,

Klik hier voor om het sjabloon van de tiara uit te printen
Terug naar boven

Geen opmerkingen: