dinsdag 27 mei 2014

Printvriendelijk: Heerlijk brooddeeg recept!

Makkelijk om te printen zonder alle foto's: Heerlijk brooddeeg recept!


Dit is een súper makkelijk recept.
Ik heb het zelf nu in de broodbakmachine zitten om te laten mengen. :-)

Na het mengen en rijzen, maak ik er altijd zelf een brood van,
en bak ik het af in de oven.

Hoe ik dat doe, lees je in mijn recept: Heerlijk brooddeeg recept
Daar lees je ook, hoe je er makkelijk pistolets van kunt maken!

Vandaag heb ik er een printvriendelijk recept van gemaakt,
zodat je het makkelijk kunt printen zonder alle foto's!

Heel veel bakplezier.

Hartelijke groetjes,

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi! I would like to share your recipes on our site. Making your content available to our users would increase the visits to your blog and we would happy to have your nice images and recipes with us :). If you like the idea, please, visit Volrecepten.be. You will find a link with the instructions in the Top Blogs section.
Hope to see you there soon!