woensdag 13 februari 2013

HOERA! Mijn blog 1 jaar :-)

Daarom dit taartje met 1 kaarsje van rolfondant :-)
Precies vandaag een jaar geleden, ben ik dit receptenblog begonnen :-)
en heb in dit jaar ruim 30.000 bezoekers mogen ontvangen!

Met nog steeds zoveel plezier ben ik bezig met het maken van recepten,
op een zo eenvoudige en goedkoop mogelijke manier.
En zó, dat het voor iedereen te begrijpen en te maken is.

Ik gebruik daarom niet veel tekst, en juist veel foto's van handeling,
zodat het zo duidelijk mogelijk is.

Dat is denk ik ook de reden dat ik bezoekers
uit zoveel verschillende landen heb mogen ontmoeten.
Hieronder op alfabetische volgorde de landen
die ik op mijn blog heb mogen begroeten:

A: Albanië, Algerije, Argentinië, Aruba, Australië
B: Bangladesh, België, Brazilië, Burkina Faso,
C: Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Cyprus
D: Denemarken, Duitsland
E: Ecuador, Equatoriaal Guinea
F: Frankrijk
G: Griekenland
H: Hongarije, Hongkong
I: Ierland, Indonesië, Israël, Italië
K: Kenia, Koeweit
L: Letland
M: Maleisië, Mexico
N: Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw Zeeland, Niger, Noorwegen
O: Oekraïne, Oostenrijk, Oman
P: Peru, Polen, Portugal
R: Rusland
S: Spanje, Servië, Singapore, Suriname
T: Taiwan, Tsjechië, Thailand, Tunesië, Turkije
V: Verenigde Arabische Emiraten, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
Z: Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland

Iedereen hártelijk bedankt! 


Dit taartje bestaat uit 3 heerlijke luchtige cakelaagjes,
met daartussen een vullingen van Zwitserse room
en een laagje slagroom met stukjes perzik.

Het taartje is rondom bestreken met een botercrème,
en afgedekt met mooie soepele rolfondant.
Klik voor de recepten op de rode linken hierboven.

De buitenkant van het kaarsje,
en zo ook de roosjes en blaadjes zijn gemaakt van rolfondant.
De binnenkant van het kaarsje is van chocolade. 
De basis van dit taartje is gemaakt van: malse huiselijke cake

Klik op de rode linken hieronder,
om te zien hoe ik de gekleurde roosjes met hun blaadjes
heb gemaakt.
En binnenkort laat ik zien hoe je het kaarsje kunt maken.


Nogmaals dank voor jullie bezoek aan mijn blog!
En ik begin met veel plezier aan een nieuw jaar :-)

Ik zie uit naar nieuwe uitdagingen, ontdekkingen en recepten,
en wil ook deze graag met je gaan delen!

Hartelijke groetjes,

Geen opmerkingen: