donderdag 13 juni 2013

Gezellige Vaderdagrecepten!

Een paar leuke recepten voor Vaderdag!
Bijvoorbeeld deze prachtige Vaderdagtaart!

Héérlijk gevuld met:
Voor de recepten klik je eenvoudig op de rode linken hierboven :-)
Hieronder vind het je sjabloon dat ik gemaakt heb voor de taart.
Klik op de link eronder, en je kunt het patroontje uitprinten :-)


Hoe je de bovenkant van deze mooie taart maakt?
Klik daarvoor op de rode link onder de foto hieronder.

Een heel eenvoudige manier om de eetbare decoratie-roosjes te maken,
vind je door op de rode link onder deze foto te klikken: 

Hieronder nog een paar gezellig receptjes om de Vaders blij te maken :-)



Een hele fijne Vaderdag!
Dé dag om de vaders in het zonnetje te zetten :-)

Hartelijke groetjes,

2 opmerkingen:

Jacq zei

Hai Jacqueline,

Ik heb met veel plezier jje blog van voor naar achter doorgelezen. Wat ben jij creatief zeg! Ik was op zoek naar invertsuiker en heb je op die manier gevonden. Ik ga zeker wat tips van jouw blog gebruiken, heb er een aantal via Pinterest gepind.

Groetjes,
Jacqueline (www.thermomixrecepten.com is mijn blog. Wel heel anders dan het jouwe hoor!)

Heerlijke recepten van Jacqueline zei

Dank je wel Jacqueline :-)
Van dit soort berichtjes wordt ik zo blij :-)
Fijn dat je de invertsuiker hebt gevonden.
Jou blog ziet er ook prachtig uit! Heb ook ff rondgekeken. Inderdaad weer heel anders dan het mijne, maar héél inspirerend!
Succ6 met je blog. Ik zal er nog vaak komen :-)

Hartelijke groetjes,
je naamgenoot en collega-blogger:
Jacqueline Voordewind :-)